Sunday, March 20, 2011

cuti yang berlalu

 sekarang malam isnin hari ahad.. jam 10.49pm mata aku dh mula mengantuk... petang tak tidur malam apatah lagi...  kerja yang cikgu bekalkan hampir2 aku tak siapkan.. penyesalanku terasa malam ini .... apa aku galas terasa berat sangat ... esok mcm mana nak galas beg sekolah sedangkan isi dalam beg itu kosong .... tolong isikan tempat2 kosong tu... aku tak sanggup dah... seminggu bagi bagai sehari... makin lama aku cuba makin aku rasa tak terdaya ... kadang2 aku simpati gan diri aku yang daif nak buat kerja sekolah.... hemmm penat nya... ha yang tu je selalu keluar dari mulut aku bila dah bosan dengan apa aku buat ... tapi tak adalah bosan sebab semua  kerja bukan sama pun.. esok macam mane lah.. kepala dah macam ting tong dah... tengkok sakit asyik menaip je tapi asik hilang je... hadoi ai... nak downlod video pun x boleh2... rasa nak menagis pun ada.... hadoi ada bedozen x siap lagi... tapi pelik aku masih boleh menaip lagi kat sini... kerja sekolah aku yang dah siap hanya 30% je.. lagi 70% tak tau la kat mana nak siapkan tapak perhimpunankah, masa peralihan gurukah, atau masakene punish dgn gurukah ???? ah tu je aku dapat fikir wat masa nie... haruskan aku wat ape??? cepat lah masa berlalu aku nak keluar dari penjara nie... aku tak sanggup dah.. tapi kata orang kita akan rindu masa silam kita.... hemmmm masa silam aku ??? tiada yang penting bagi aku .... kecuali ........... hemmm hanya masa silam ... tapi tak sabar nak rasa masa depan.. apa rasa nye ye???  nak sambung balik wat kerja sek .... ckup sampai disini aku beleter,...

No comments:

Post a Comment