Saturday, January 29, 2011

AkU TetAP sAye

 Aku hanya.... ntah la... aku tak tahu apa pandangan orang terhadap aku.... yang pasti aku tak kisah la.... bak kata puteri hidup ini cuma sekali kalau boleh nak jadi semua... hahaha yoyo je...
 Tibe2 teringat apa jadi tadi... hohoho aku punya peragai wat orang lain tak senang kot.... hihihi aku ni kadang2 hampeh gak... hihihi sory la kepada sapa2 yang aku sakiti ... aku bukan tak sengaja... aku saje sengaja kan diri aku buat cam tu... hahaha...
 Hem.... tadi da klaz. aku baru perasan peragai aku still tak berubah walau dah form 5 ... aku duduk kat tepi penghawa dingin ... sejuk sangat ditambah pulak gan cuaca yang sedia ada sejuk... mau mengigil aku.... huhuhu..
mase cikgu bg latihan aku buat la gak.... waktu cikgu bagi jawapan tu susah nak cakap... hihihi maklum la.... suasana yang nyaman lagi2 pagi2 sabtu yang kebiasaan menjadi syurga mimpi bagi setiap pelajar... kih3...
dari mengelakkan ngatok bermaharajalela aku mengambil tindakan garstik iaitu .... ape lagi aku pergi la toilet ... hehehe... kesegaran terasa.... selepas kena dengan air paip sekolah... hahaha gila sejuk macam air dalam peti ais je... mengigil gak a....
    Dalam kelas boleh lak perut aku terasa lapor... tu silap aku sendiri tak breakfast waktu nak pergi sekolah...
hadoi.... berbunyi2 dah lambat lagi kelas, hahaha pastu aku da buat benda yang menyakit kan hati sekeliling aku... hak3 sory la kawan2 aku... aku memang lapar gilerrrrrrrr...
    Khazama.... ish memang tak puas ati gan dia.... ah... tak kisah la dia sape... hihihi sampai ati cakap aku gitu ... hem... tak sangka budak ni cakap belakang aku... walau aku dapat dengar apa dia org cakap.... hemmm ni semua angkara Khazama la ni... abes Superman,Spiderman,Batman,Garu,Dany dengan Shin Chan .... cakap pasal aku... sampai ati korang.. tipu la kalau aku cakap aku tak ambik hati.. nak bernanah gak ati ni dengar ... urgh~
    Hohoho... tapi ada betul gak apa dieorang cakap tu....
Spiderman.... mempersoalkan .... kenapa nama alamat blog aku   hanyhannah.blogspot.com.... persoalan dia berbunyi begini...
Spiderman : jannah, alamat blog ko apa..?
Jannah       : nama alamat aku hanyhannah.blogspot.com
Spiderman : nape gitu ??  hany tu apa ?? hannah tu pulak apa?
Jannah       : hany tu aku suka....
                   ha yang hannah tu ... aku suka hannah montana aku
Spiderman : hek eleh.....

 Ha tu je aku dapat respon lepas aku jelaskan semuanya....SEBENARNYA...  Hany tu aku suka honey.... aku nak kretif  ckit so aku jadikan la dia hany .... x da mengena dengan hany madu ok .... yang Hannah tu pulak sebenarnya ada nama orang lain yang termasuk dalam tu .....tapi biar la rasia.... hahaha 

No comments:

Post a Comment