Thursday, January 6, 2011

PenantiaN

   ape yang aku tunngu .... aku pn x tau.... selame ni... aku tungu dan terus tunggu tp ape yg aku tunngu ????? ape yg aku tunggu.... aku pn x pasti apa yg aku tunggu....penantian demi penantian aku lalu... untuk menunggu sesuatu yg x pasti... aku ase aku dh jauh sngt.... em.... x tau a.... kdg2 smpai bnda ag penting aku lupekan.. hanye untuk menunggu .... tunggu dan terus tunngu.... aku tunggu sesuatu .... tp aku tau bnda tu tak kan dtg sendiri....
   aku perlu mencari sndiri ape yg aku tunggu... sbb die xkan dtg sndiri pada  aku... tp entah la.... memori yg aku slalu pendam dlm benak fikiran ku ... bgai beputar bile aku................................................. ntah le.. tp ...... knape aku harus tunngu... wat pe aku nk tunggu bnda yg x pasti.... ape yg pasti ..... aku still tunggu... urgh~ ape nk wat selagi aku menunggu .... pastri keje yg len aku akan wat smbil lewe je..... hemmm..... hidup aku normal atau aku ................ ape salah aku.. ???? aku tak nk pn terus menunggu dgn benda yg aku x pasti..., hahaha idop aku.... aku ase dh tepesong la..... cam ne nk wat... mcm mne nak wat aku x tak lagi menunggu??????

No comments:

Post a Comment