Friday, February 11, 2011

BeSt NyErrrrrrrrrrrrrr

 Yahoooooooooooo.... dendam ku terbalas.. hihihi sori la TIONGMAN tak da niat nak ketuk tangan kamu pun ... hihihi andai ko suruh aku ganti... Aku tak tau nak ganti dengan apa... tapi kalau boleh izinkan aku gantikan dengan kaca.... biar aku ketuk sekali lagi kasi pecah terus... hahaha tak ada gurau je.. nak mati k?? TIONGMAN ni anak orang juga...  emmm... tangan dia telah ku ketuk mengunakan besi key chain .. sOrY aku ngaku aku mengunakan sepenuh kekuatan aku semasa mengetuk tangan kau.... hihihi Sakit k ??? berdarah ??? sory la ye.. bukan nawaitu aku nak cederakan orang... tapi ... hahaha
Tapi ko jaja satu kelas yang aku ketuk tangan kau... hemmmm... membara hati aku.... kalau nak tau la... rasa macam nak ketuk je lagi...

        Huh... ari ni penat la jugak...tapi hari ni banyak membuat aku tersenyum... walau tak jumpe cuma sekali imbas je aku nampak ... cukup buat aku tersenyum sendiri... hihihi berbaju melayu warna ungu ke pink2gan ..menbuat aku terus memandang dan tersenyum.. bagai orang gila..hihihi . hemmm

      Wow orang ni cukup wat aku tersenyum... hihihi berbaju ungu ke pink2gan  .... senang berjumpa kamu.... haha sampai aku tersasul cakap,... hihi nasib orang tak perasan... kalau tak kantoi sudah...

12/2/2011
Aku jumpa lagi Dia  yang semalam.. tiap hari jumpa tanpa diduga.... hehehe....
hemmmmmmmmm......

No comments:

Post a Comment