Wednesday, February 23, 2011

hidup BiLA terguRis

 aku adakan blog ini adalah... tiada hala tuju pun... jadi aku sentiasa merapu di laman yang besawang2 ni... maaf jika membuang masa anda memmbacanya....
  Aku sentiasa mengalami penyakit hati... EMOsi aku sentiasa berubah2 tanpa mengikut cuaca. aku sentiasa akan mengalami PenYaKIT in selepas dendam ku tak terbalas..l nak balas tapi tak terdaya... lagi pun dendam2 ni tak baik untuk kehidupan yang seceria aku sesungguhnya..menyakitkan hati orang lain adalah haram (yoyo o je ni... tp klau bnda negatif semu haram la) hemmm.. coz tak nak sakiti orang lain sampai hati aku sendiri teras sakit bagai dicencang hingga lumat... siap bleh wat begedel hati ag...
  Aduh sakitnya hati ini (lirik lagu air mata jernih BPR) hahaha Sememangnya aku layan lagu jiwang2 ... sampai kadang2 aku rasa aku masih berada dizaman KUno lagi k ???? brrrrrrrrrrrrr.... hIdop aku bagai kebelakang ... terasa bagai di tinggalkan jauh di belakang ... semua di hadapan... ahhhhhhhhh ada aku kisah... tiada dulu tiada sekarang
tapi sekali sekala kena la pandang hadapan juga kalau tak nanti kita kena tinggal di belakang.. (aku slalu kne)
 Pesanan penaja... jangan lah sia2 kan masa kamu selagi masih ada masa... jangalah dengki sesama insan.. sesungguhnya kita kekurangan model insan.. harap2 anda dapat menyumbang kapada model insan negara...

 Aku sebenarnya sakit hati dengan orang... semua orang bagai tak kena dengan aku... ada saja aku tak puas hati ... tapi aku tak pandai nak tunjukkan pun lagi pun malas la nak tunjuk.. nanti terkejut lak korang karang ... tapi bukan sifat aku begitu.. harap2 aku tiada sifat menunjuk2... serabutnya hidup bila tali kita terputus ketika kita berada di awan hitam... sendirian meraba dalam kegelapan hingga mentari muncul memberi warna pelagi yang ceria...
 
 AKu bOsaN
                                                                                                                                yang benar
                                                                                                                                ~SotonG~

No comments:

Post a Comment